Ontmoeting & Ontspanning

“De Schlagerij” in theater Elckerlyc. Komedie met Dirk Van Vooren, Patrick Onzia, Ianthe Tavernier, Maarten Bosmans en Evelien Van Hamme. Wanneer een Vlaamse slager zijn vrouw bedriegt met een Hollandse schlagerzangeres, heeft hij heel wat te verbergen voor het thuisfront en vooral voor de klanten. Niet veel later staat de zangeres voor zijn deur, dus moet onze beenhouwer de hulp inroepen van zijn trouwe huurder op de zolderverdieping om een préparé van goed gekruide leugens samen te stellen. Het duurt echter niet lang voor de misverstanden zich beginnen op te stapelen en de slagersvrouw gehakt wil maken van haar ontrouwe echtgenoot... De hamvraag wordt dus hoe onze twee heren zich hieruit zullen redden!

Vertrek: om 13.15 uur met tram 3 aan de kerk.

OPGELET: inschrijven tot 30 april 2024.

Theater Elckerlyc
donderdag 06 juni 2024