Ontmoeting & Ontspanning

Moord in de studio” (Aspe) in TV Studio Play Zuid Antwerpen

Cast: Herbert Flack als ‘Pieter Van In’, Nathalie Meskens, Ruth Beeckmans & Sven De Ridder.

“Net voor de opnames van een populaire tv-show, waarin de inmiddels gepensioneerde hoofdinspecteur Van In centrale gast is, wordt de regisseur van het programma dood aangetroffen. Al snel blijkt dat de man werd vergiftigd. De jonge inspecteur De Swaef heeft de leiding van het onderzoek en ontdekt al gauw dat er meer mensen in de studio rondlopen die belang hebben bij de dood van de regisseur. Lukt het De Swaef deze ingewikkelde puzzel op te lossen en slaagt Van In erin zich niet met de moordzaak te bemoeien? Samen met het publiek, dat getuige was van de moord, wordt alles op alles gezet om de moordenaar te ontmaskeren.”

Om het interactieve concept kracht bij te zetten zal ‘Aspe - Moord in de studio’ zich afspelen in een echte TV studio bij Play Zuid in Antwerpen. Het perfecte decor om cast en publiek zo dicht mogelijk bij elkaar te brengen en iedereen ten volle te laten genieten van de full theater-experience.

Vertrek: om 14.00 uur met tram 3 aan de kerk. Op de Groenplaats overstappen op tram 4 richting het Zuid (halte Pacificatie is halte voorbij het Museum).

OPGELET: inschrijven tot 15 mei 2024.

Play Zuid, Theater
zondag 16 juni 2024