Weer iets om van je bucketlist te schrappen: we gaan zweefvliegen op het vliegveld van Weelde bij Turnhout. Liever met beide voeten op de grond? Sympathisanten mogen ook mee. Opgelet: de vermelde prijs is slechts een voorschot. Klik op meer informatie voor meer info.

Sport & Beweging

We kiezen ervoor dat het zweeftoestel wordt opgetrokken met een sportvliegtuig en niet met een “lier”. We verwachten dat de deelnameprijs ongeveer € 65.00 zal bedragen. We voorzien in een opvang voor de supporters die met beide voeten op de grond willen blijven staan. Bij slechte weersomstandigheden wordt de vlucht verplaatst naar 27 augustus. Meer info volgt later.

Vanzelfsprekend vergt dat heel wat voorbereiding. Daarom willen we tijdig weten wie aan deze uitdagende activiteit zal willen deelnemen en wie wil meegaan als supporter. Daarom vragen we om nu reeds in te tekenen en een voorschot te betalen van € 25.00 voor de vliegers of € 5.00 voor de sympathisanten. Kan dit voor 22 maart?

Vanzelfsprekend wordt dit bedrag terugbetaald mocht de activiteit worden afgelast.
Graag meer info? Stuur een mailtje naar info@okra-boom-park.be of spreek Michel Van Reeth daarover aan.

dinsdag 13 augustus 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met vrijdag 5 juli 2024.

Vliegveld van Weelde

Weelde