Deze unieke wandeling, gecombineerd met een overheerlijk ontbijt, wordt begeleid door een ervaren natuurgids!

Ontmoeting & Ontspanning
Voorbij

We komen samen op de parking van de Plateaux, even voorbij de Hutten (richting Nederland) aan de rechterkant.
Stipt om 8 uur start de wandeling. Wees dus goed op tijd.

Onder begeleiding van een natuurgids gaan we de omgeving verkennen. De wandeling zal ongeveer 5 tot 6 km lang zijn, aan een rustig tempo.

Rond 09.30 uur schuiven we aan voor een heerlijk ontbijt in De Hutten.

Geïnteresseerden die niet meewandelen, kunnen om 09.30 uur aansluiten bij het ontbijt. Na het ontbijt volgt eventueel nog een korte wandeling

We voorzien een maximum van 35 personenDiegenen die meewandelen krijgen voorrang.

Inschrijven

Voor deze unieke uitstap vragen we € 17 voor OKRA-leden en € 20 voor niet-leden.

Inschrijven kan tot en met 9 februari 2024

• bij Rik Michiels (michiels.rik@gmail.com of 0484 14 91 15).
  • Of via overschrijving op rekeningnummer BE90 4520 0416 3132 met vermelding van "wandeling + naam + aantal" of "enkel ontbijt + naam + aantal).

Parking De Plateaux (NL)
zaterdag 17 februari 2024
Max. 35 deelnemers
€ 20 (niet-leden)