Ontmoeting & Ontspanning

We wensen alle moeders een vrolijke Moederdag!!

Beste Okra-leden

Graag nodigen we je uit op onze ontmoetingsnamiddag van maandag 13 mei 2024.

We ontvangen jullie vanaf 14.30 u. op onze maandelijkse afspraak in ‘Trefpunt Winnik’.

Taxi Sam vertrekt zoals gewoonlijk om 14.30 u. Meubelen De Abdij, 14.35 u. Koepoort en 14.40 u. Centrumlaan, Ninia Shopping Center.

’s Avonds terug om 19.30 u.

Na een lekker kopje koffie en gebakje volgt het inhoudelijk gedeelte, met mededelingen en wat info over de komende activiteiten. Daarna wat tijd voor een gezellige babbel.

Later versterken we de innerlijke mens met belegde broodjes.

Hierna nodigt onze dj. Hendrik ons uit, voor een gezellig dansje op aangepaste muziek.

Volgende activiteiten gaan door in de nabije toekomst:

* Maandag 6 mei Crea namiddag in het lokaal van CM. Om 14.00 u.

* Donderdag 16 mei kaartnamiddag, wiezen, om 14.00 u. in de      cafetaria van Klateringen.

* Donderdag 16 mei wandelen in Eichem. Vertrek om 14.00 u. aan de    kerk.

* Woensdag 22 mei om 14.00 u. gewestelijk petanque & kubb toernooi,    met Aspelare, in de Abdijstraat te Ninove. Iedereen van harte    welkom.

* Vrijdag 24 mei, traditiegetrouw onze jaarlijkse Maria mis in de kapel    van Bevingen, Neigem, om 18.30 u.

*Maandag 27 mei, om 15.00 u. Bedevaartmis in de kapel op de   Oudenberg in Geraardsbergen.

We zouden dit regelen met eigen vervoer, we spreken af tijdens de ontmoetingsnamiddag.

Na de viering kunnen we iets gaan drinken, eventueel in ’t Hemelrijk, op de Oudenberg.

Latere activiteiten:

* Zaterdag 8 juni. Kom gezellig tafelen met vrienden en familie tijdens    ons ‘Ontbijtbuffet’  In de cafetaria van WZC Klateringen, welkom vanaf 8.00 u. tot 11.00 u.

Kaarten te verkrijgen tegen 12 € aan de ingang van de zaal. Leden en niet leden.

* Onze daguitstap dit jaar gaat door op donderdag 4 juli, we gaan naar    Breda. ‘Tuinen Bouvigne & stadshart Breda’. Het kasteel van    Bouvigne ten zuiden van Breda, heeft drie prachtige tuinen en Breda is de voornaamste stad van West-Brabant.

Meer gedetailleerde info in de uitnodiging van juni.

We heten je hartelijk welkom op een of meerdere van deze activiteiten!!

Het Okra bestuur

Zaal Trefpunt Winnik
maandag 13 mei 2024
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

Voor deze activiteit kan je niet meer inschrijven.

Zaal Trefpunt Winnik
Bokkendries 9