Thüringen is door zijn toeristische, sociale en culturele rijkdommen een waar paradijs onder de Duitse deelstaten. In een klein gebied vindt u hier een mengeling van natuur en cultuur. Steden als Erfurt met haar middeleeuwse kern, Eisenach, Weimar en Gotha, stuk voor stuk steden die op de UNESCO...l

Kunst, Cultuur & Crea

Goethe, Schiller, Bach en talloze andere historische persoonlijkheden... ze hielden allemaal van Weimar - de culturele stad die ons een unieke combinatie van klassiek en modern zal bieden. Vlakbij ligt ook Eisenach, geboorteplaats van Bach en toevluchtsoord van Luther. In de nabijgelegen Wartburg vertaalde hij de bijbel. Ook op de recente geschiedenis drukte Weimar een stempel en wie Bauhaus zegt, moet langs in het huis van onze landgenoot Van de Velde. Kortom, niet te missen!

Van dinsdag 01 augustus 2023
tot zondag 06 augustus 2023
Max. 40 deelnemers
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.