VALSCHERSPRINGEN

Sport & Beweging

Out of the Box - aanbod
In april gingen sommige OKRA-leden indoor sky diven en eind mei zelfs valschermspringen in tandem. Een geweldige ervaring!
In het OKRA-magazine van juni deden we opnieuw een oproep bij leden om hun interesse door te geven om deel te nemen aan activiteiten die misschien minder gangbaar zijn in OKRA. De eerste reacties zijn ondertussen binnen en zowel het indoor sky-diven als het valschermspringen spreken opnieuw aan. Daarnaast willen er ook al enkelen met een ‘buggy’ rijden en bungee springen.
Deze vier activiteiten gaan volgend jaar sowieso al door op volgen-
de momenten:

- Valschermspringen (in tandem): donderdag 30 mei te Arnemuiden
(Zeeland-NL)

We zouden het fijn vinden indien jullie dit in de lokale trefpuntnieuwsbrieven meewillen vermelden. Het is een uniek OKRA aanbod waar je zelf geen werk aan hebt, maar wel mee kan uitpakken.

Leden die meer info wensen, nemen best rechtstreeks contact op met collega Benny via
benny.vancampfort@okra.be
of 014 40 33 52. Indien ze hem hun contactgegevens bezorgen, zal Benny hen op de hoogte houden van een datum, kostprijs, locatie en dergelijke. Hier hebben we momenteel immers nog niet overalzicht op.

donderdag 30 mei 2024
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Prijs en uur te bespreken met organisator

Familia - Karel Govaertsstraat 53
2100 Deurne