Ontmoeting & Ontspanning

De lente komt er aan en daarbij de paastijd. Het is een mooie traditie om op die gelegenheid samen te komen en we nodigen je graag uit om dit samen met ons te doen op de paasviering van Okra Zwevegem.

Op het programma:

• een aangepast bezinningsmoment
  • koffie met versnapering
  • muzikaal intermezzo: optreden van "Wir Zwei" o.l.v. Jo Ameye
  • een lekker vieruurtje om de innerlijke mens te versterken;
  • en met een beetje geluk nog een verrassing van de Paasklok er bovenop.

We hopen jullie in volle aantal en met veel enthousiasme te mogen begroeten. je kan weer gebruik maken van de Intratuinparking. Je kan dan via het stapsteentje over een korte afstand naar de zaal. (niet de kerk maar de sportzaal van de school zoals bij het kerstfeest)

Wij bieden je de namiddag aan voor de prijs van €7 per persoon, niet leden aan €14. Daarin is inbegrepen: bezinning, koffie, optreden, vieruurtje en geschenk.

Ook de bar zal open zijn, drankbonnetjes te verkrijgen in de zaal.

Leden die het paasfeest willen meevieren en geen vervoer hebben, kunnen afgehaald worden aan de prijs van €1. Gelieve dit op de inschrijfstrook te vermelden.

OC De Kappaert
donderdag 28 maart 2024