Woensdag 24 april

Sport & Beweging

Ons petanqueseizoen start op woensdag 10 april om 14u00. Zoals vorig seizoen gaan de petanquespelen door op de petanquepleinen in Louise-Marie. Met dank aan Ginette Colpaert dat we het cafeetje in Louise kunnen gebruiken tijdens de rustpauze. Net zoals vorig seizoen zullen Paul, Marie-Jeanne en Gilbert de nodige organisatie op hen nemen. Waarvoor dank. Alle petanquers van de vorige seizoenen zijn vriendelijk uitgenodigd. En natuurlijk ook de nieuwe spelers zijn van harte welkom. We petanquen dus 2 x per maand: de 2de en de 4de woensdag. We spelen 2 spellen per namiddag met tussendoor een rustmoment. Na de petanque is er nog veel ruimte om in alle gezelligheid na te kaarten. We sluiten de competitie af op 9 oktober. Petanque is een typische buitensport. Dus we hopen telkens op goed weer.

Volgend petanque op 22 en 29mei. (De data in mei zijn opgeschoven wegens 1 mei op de eerste woensdag.

Louise-Marie
woensdag 24 april 2024