De geschiedenis van Plantentuin Meise gaat meer dan 200 jaar terug. Het is een van de grootste botanische tuinen ter wereld: 92 ha boordevol planten. In ons verhaal spelen planten de hoofdrol. Er is altijd wat te beleven in de Plantentuin, bij zonneschijn of regen.

Kunst, Cultuur & Crea

Start: 13.45u aan de ingang

Samenkomst: Voor mensen zonder vervoer zullen we een carpool inrichten. Laat maar weten of je wil meerijden of dat je wil rijden en iemand meenemen. Laat dus weten of je wil meerijden of zelf mensen wil meenemen. Mensen die meerijden betalen €10 aan de chauffeur voor de brandstof.

Deelnameprijs: Museumpas gratis – de anderen kopen hun ticket aan de kassa of boeken zelf online een ticket met €1 korting. Er zijn verschillende tarieven die je terug vindt op

Inschrijven: voor 15 juni of eventueel via mail of telefoon 0491 10 85 49 laten weten dat je komt zodat we op je wachten bij d ingang.

zaterdag 22 juni 2024
€ 12 (niet-leden)
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met zaterdag 15 juni 2024.

Meise
Nieuwelaan 038