Voorlopige inlichtingen voor ons trefpunt. De reis gaat door op 12 september

Kunst, Cultuur & Crea

De werkgroep uitstap heeft zijn uiterste best gedaan om een goed afgewogen uitstap in elkaar te steken met een aanbod voor actieve en minder actieve leden. Hiervoor opteerden ze voor een keuzeprogramma. We hopen alvast dat jij van dit aanbod even enthousiast zal worden als wij. We trekken dit najaar naar Lier!

Programma 12 september 2024:
07.30 u. Dit zal ongeveer het vertrekuur zijn.
09.15 u. Welkom in Lier met een Liers Vlaaike en koffie.
10.00 u. Keuze: Rondrit in de streek met de bus of stadwandeling met bezoek aan het begijnhof en ook de begijnhofkerk!
12.15 u. Middagmaal: voorgerecht: soep – hoofdgerecht: vol-au-vent met sla en frieten + een drank inbegrepen (keuze uit: frisdrank, pilsbier of glas wijn) – dessert: dame blanche – koffie of thee inbegrepen.
14.15 u. Keuze: Zimmermuseum, vrije tijd – of – boottocht en Zimmer-museum.
16.45 u. Terug huiswaarts.
18.30 u. Iedereen veilig en wel terug thuis. Dit alles kunnen we je aanbieden voor de prijs van: € 63 zonder boottocht of € 68 euro – met boottocht.

Stadswandeling:
De gids past het tempo aan de groep. De begijnhofkerk is een echt pareltje en staat op de lijst van UNESCO-werelderfgoed.

Rondrit doorheen de streek:
Samen met een gids verkennen we Lier en het Pallieterland. Je bewondert het schilderachtige Gestel en geniet van historische kastelen en hoeves in het Kempische landschap.

Zimmermuseum:
Je krijgt de kans het museum op eigen tempo te verkennen. We nemen hier geen gids aangezien het museum zeer goed is uitgewerkt om alles zelf te ontdekken.

Boottocht:
Tijdens de rondvaart van 45 minuten krijg je een volledig beeld van de stad Lier. (Bij slecht weer gaat deze boottocht niet door, maar dan krijg je achteraf de € 5 terug)

Vrije tijd:
Wie na het bezoek aan het Zimmermuseum graag wat gaat kuieren en snuisteren langs de winkels, of wie zin heeft in een terrasje die kan hiervoor zijn tijd nemen. Je geeft net zoveel of zo weinig uit als je zelf wil.

Opstaplaats
Voorstel om te werken met centrale opstapplaatsen. Worden later meegedeeld.

Inschrijvingsdatum/annulatiekosten:
Kan vanaf nu tot 22 juni in secretariaat trefpunt. Uw voorkeur vermelden.

Wij vragen om de inschrijvingen tegen uiterlijk woensdag 26 juni door te geven. Vanaf twee weken voor afreis kunnen bij annulatie de helft van de kosten (€ 31,5 euro) worden gerecupereerd.

ANTWOORDSTROOK VOOR 25 JUNI

Naam:……………………………………. schrijft zich in voor de regioreis op 12 september

Aantal:……………. Personen.

Gewenst programma:

• VM keuze: wandeling of rondrit omgeving (wandeling: .… pers en rondrit .... pers)
  • NM keuze: boot of Zimmertoren vrijetijd (boottocht: …. pers en toren tijd: … pers)

Handtekening

donderdag 12 september 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Inschrijven voor 26 juni

Lier