Busreis met twee opstapplaatsen ( 8:30 u Sint-Godelievekerk en 8:45 u Vroonstalledries, hoek St.-Sebastiaanstraat)

Kunst, Cultuur & Crea
Voorbij

We rijden naar de Sint- Maartenskathedraal te Ieper waar we een thema-eucharistie met muzikale omkadering bijwonen, ter gelegenheid van de Regionale Okra-trefdag/bedevaart 2023.

We lunchen in Hotel New Regina op de Grote Markt: Dagsoep, kalkoenfilet met champignonsaus, frietjes, slaatje, dessert en koffie.

De drank bij het eten dient ter plaatse betaald te worden.

Om 15u00 worden we verwacht in het Flanders Fields Museum waar 2 gidsen ons zullen onderdompelen in ‘De Grote Oorlog’.

Er loopt ook een tijdelijke internationale tentoonstelling
“For Evermore” rond de begraafplaatsen van WO I.

We houden nog even halt in het Museumcafé waar we bij een verfrissende drank kunnen nagenieten.

Rond 18u00 keren we terug naar Wondelgem, na een hopelijk aangename en leerrijke dag.

De prijs omvat de busreis, fooi chauffeur, de lunch, ingang Flanders Fields Museum en prijs voor de beide gidsen.

donderdag 14 september 2023
Max. 50 deelnemers