reis

Toerisme & Uitstappen

Vrijdag 3 mei 2024 is er onze daguitstap naar de Westhoek. In Diksmuide bezoeken we een ambachtelijke chocolaterie & crèmerie, waar we kunnen proeven van een verse praline en ijsje. Het middagmaal bestaat uit soep, gebraad met seizoensgroenten en frietjes, dessert.

Na de middag maken we een boottocht op de Ijzer van Diksmuide naar Nieuwpoort, met de prachtige fauna en Flora, de Yzertoren, de dodengang en het Albert I memorial.

Te Nieuwpoort-Bad is er nog vrije tijd voorzien om een kijkje te nemen in de winkelstraten of te genieten van een heerlijk terrasje.

Vertrek aan de Scheldebrugstraat om 7u15, en daarna via Rusthuis Molenkouter, Kerk, Bohemen, Elsbrug en Station, Schellebelle Kerk en Serskampdorp naar de Westhoek.

Prijs: 69,00 euro. Inschrijving via je wijkverantwoordelijke, of door overschrijving op ons rekeningnummer: BE46 0689 4601 2836, met vermelding ‘Westhoek’, en dit vóór 20/04/2024.

gildenhuis Wichelen
vrijdag 03 mei 2024