The Great Escaper

Ontmoeting & Ontspanning

Donderdagnamiddag 18/4 staat bij Okra Mariaburg weer “Seniors at the movies” in Kinepolis op het programma. Dan spelen ze de mooie film “ The Great Escaper” met Michael Caine en Glenda Jackson . Na de filmvoorstelling genieten we nog van een stuk taart en een tasje koffie.

In de zomer van 2014 haalt Bernard Jordan (Michael Caine) wereldwijd het nieuws met zijn ‘grote ontsnapping’ uit het verzorgingstehuis waar hij woont. Zijn grote wens is om zich nog eenmaal bij zijn medeoorlogsveteranen te voegen op het strand van Normandië ter herdenking van hun gevallen kameraden. The Great Escaper vertelt niet alleen het inspirerende verhaal van een man die probeert in het reine te komen met zijn blijvende oorlogstrauma.

donderdag 18 april 2024
€ 12.25 (leden)