Een aantal leden gaf aan om eens een 'snellere, meer sportieve, langere' wandeling te willen doen. Voor deze mensen hebben we goed nieuws. We gaan in de polders van Kruibeke 15 km stappen aan een gemiddelde van 5,8 km/uur! INSCHRIJVEN vòòr 10 september is NOODZAKELIJK!

Sport & Beweging

Inschrijven doe je bij Marc Hooftman via mail naar marc.hooftman@gmail.com met als onderwerp 'SPORTWANDELING' en vermeld voor hoeveel personen je inschrijft. Je kan ook bellen naar Marc op 0477 49 26 23.

We starten aan de kerk in Rupelmonde en proberen een gelijkmatig tempo aan te houden van +/- 5,8 kilometer per uur. Op kilometer 6 en kilometer 11 nemen we even de tijd om iets te drinken (zelf meebrengen) en een stukje fruit te eten (wordt voor gezorgd).

Let op: deze wandeling is dus voor mensen die gewoon zijn om langere afstanden te doen aan een flink tempo. We doen dat op een zaterdag zodat ook niet-gepensioneerden kunnen meestappen. Om ervoor te zorgen dat er voldoende fruit is op de tussenstops is inschrijven noodzakelijk!

Kerk Rupelmonde
zaterdag 16 september 2023