Avondhappening ter gelegenheid van het eenjarige bestaan van het "D onderonsje"!

Ontmoeting & Ontspanning

We hopen op een heerlijke zomer (!)- avond en verzamelen allemaal aan Gettendonk.

Om kwart over 7 vertrekken de fietsers voor een tochtje van een 20 tal kilometer rond Hulst. De wandelaars gaan nadien van start voor een avondwandeling van 5,5 km maar dan door Hulst. Petanquers spelen (wellicht een tweetal) wedstrijdjes terwijl de “ervaren” Onderonsjes en anderen een paar potjes rummikub afwerken, een kaartje leggen of (wie weet) een spelletje darten of kubben. Uitzonderlijk in de buitenlucht dit keer, staat er voor de line-dancers een eenvoudige nieuwe dans op het programma zodat eventuele nieuwkomers meteen kunnen meebewegen.

Rond 20.30 uur is iedereen weer present voor een drankje (bubbeltje … een snackje en een gezellige babbel). Omstreeks 23 u. sturen we iedereen huiswaarts.

Er is dus voor elk wat wils en ook de niet-zo-sportieve-55-plusser is van harte welkom want… babbelen kan iedereen !!!

donderdag 23 mei 2024
Gratis voor leden
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Gettendonk
3980 Tessenderlo