concert met Astrid Stockman

Kunst, Cultuur & Crea

Wie herinnert zich niet Vive le vélo en Vive la vie waarin Astrid Stockman verzoeknummers op de piano speelde.

Wie Astrid Stockman ooit al heeft zien optreden, weet ongetwijfeld dat zij niets liever doet dan verhalen vertellen van achter haar piano. Door de jaren zijn we al veel van haar te weten gekomen.

Welk nummer dat zij als kind tot vervelens toe op de jukebox in het café draaide, maar ook welk lied haar door moeilijke momenten sleurde. En dat zal zij ook altijd blijven doen, verhalen en nummers aan elkaar linken en met het publiek delen.

Maar wat we misschien niet weten, is dat zij ook zeer veel van de verhalen van het publiek te horen wil krijgen. Zij vindt het fantastisch om te zien hoe muziek ons allemaal beroert en kracht geeft. En daarom wil zij graag, samen met haar publiek, enkele verhalen live op het podium brengen. Vertel haar welk nummer een speciale betekenis heeft en waarom. En dan brengt zij dat nummer, live op het podium.

Kom erbij, zet je, het spreekuur begint.

Praktisch:

Zou je graag je verhaal live op het podium met mij brengen en jouw gekozen nummer in ontvangst willen nemen? Stuur dan jouw bijzonder lied, het verhaal dat er voor jou bij hoort en waar je komt kijken naar spreekuur@astridstockman.com. Ik lees al jullie verhalen en selecteer er een aantal uit. Wanneer de selectie gemaakt is, neem ik persoonlijk contact op en spreken we verder af hoe het in zijn werk zal gaan.

Credits:

Concept & spel: Astrid Stockman / Co-productie: Cultuurcentrum Strombeek