Ontmoeting & Ontspanning

Stekense Stekeldag op zondag 26 mei 2024 van 13u tot 18u

Op zondag 26 mei 2024 organiseert de gemeente Stekene, in samenwerking met de verenigingen van onze gemeente, haar 3de Stekense Stekeldag in de vrijetijdszone en in De Sportstek in Stekene.

Op deze Stekense Stekeldag kan jong en oud komen proeven van sport en cultuur door en voor Stekenaren, aangevuld met een gevarieerd programma aan muziek, theater, dans, sport en spel. De bezoekers kunnen genieten van tal van initiaties, demonstraties en workshops.

Ook dit jaar neemt onze vereniging opnieuw deel aan de Stekense Stekeldag. U kunt onze stand bezoeken waar o.a. demo’s gegeven worden door onze breiclub en creaclub.

Onze dansclub geeft een optreden op de voorziene dansvloer gelegen op de parking van de Meet (parking zijde Nieuwstraat). Kom alvast een kijkje nemen.

De Stekense Stekeldag wordt afgesloten met een optreden van Sam Gooris.

zondag 26 mei 2024
Gratis voor leden