Via hemelse koorstemmen in hogere sferen

Kunst, Cultuur & Crea

^ Stemmen onder de sterren zaterdag 31 augustus 2024

Stemmen onder de sterren is het promenadespektakel van deze zomer met internationale gerenommeerde vocale ensembles.
Zes zanggroepen maken hun opwachting op de meest opmerkelijke plaatsen van de Abdij van Villers-la-Ville om een reeks afwisselende concerten aan te bieden in een bijzonder magische sfeer.
De timing van deze optredens stelt de toeschouwers in staat om op hun eigen ritme de verschillende zanggroepen te bewonderen.
Aan het eind van de avond komen alle artiesten samen op het hoofdpodium voor een adembenemende climax, versterkt door een prestigieus vuurwerk.
Doorlopende concerten van 18.30 u tot 23.30u, apotheose om 23.45u.

Programma:
Voca People (IL) – Anúna Keltisch Koor (IE) – Venice Vocal Jam (IT)
– ABBA door For You Acapella (SK) Koor van de Koninklijke Opera van Wallonië (BE) – London Community Gospel Choir (UK)

Vouwstoeltjes en paraplu’s zijn ter plaatse beschikbaar. Wel borgsom betalen. Er zijn verschillende eet- en drankgelegenheden op de locatie. OKRA brengt je met de bus naar dit unieke evenement.
Vertrek op de Parking van Kinepolis om 16 uur.
Prijs:
inkom en busvervoer €55 voor leden
en €65 voor niet-leden.
Inschrijven en informatie bij barbel.cuppens@okra.be of 011 26 59 30.

Abdij van Villers La Ville
zaterdag 31 augustus 2024
€ 65 (niet-leden)

Binnen de muren van de ruïne