Street Art wandeling op vrijdag 26 april in Sint-Niklaas.

Kunst, Cultuur & Crea
Voorbij

Als je weet waar je moet kijken, is Sint-Niklaas een waar openluchtmuseum in de vorm van veelkleurige graffiti- en street art werken. Je vindt in de stad niet te missen visuele hoogstandjes van wereldvermaarde kunstenaars, naast werken van jong talent. We doen een wandeling van ongeveer 2 uur ( 5-7 km, toegankelijk voor rolstoelen) in groep, begeleid door een gids; vertrek om 14 uur aan de voorkant van het station Sint-Niklaas en einde op de markt waar men nog iets kan drinken. Afspraak aan station Beveren voor de trein van 13u27; treinticket zelf aan te kopen. Wees op tijd.
Deelnemen kan door overschrijving van 4,00 euro/persoon op ons OKRA reknr: BE63 7835 0587 0508 met vermelding van ‘Street Art Sint-Niklaas’, Uw naam, en gsmnr ten laatste vóór 15 april 2024

Beveren Station
vrijdag 26 april 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.
Voorbij

Beveren Station