Notaris Nouwkens komt ons alles uitleggen in verband met nalatenschap, succesie planning, schenken en erven, keuzebeding en zorgvolmacht.

Zingeving & Filosofie

OP 23 mei organiseren wij, OKRA Vlimmeren, een info namiddag met als onderwerp : SUCCESSIE PLANNING

Door de constante wetswijzigingen lijkt het ons interessant om dit onderwerp extra te belichten.

Notariaat NOMA, (Notaris Nouwkens) uit Oostmalle zal ons begeleiden in zaken als nalatenschap, schenkingen, testament, erfenis- en schenkbelastingen en tarieven, keuzebeding en ook zorgvolmacht worden haarfijn uitgelegd door de notaris.

Het wordt dus een interessante en boeiende namiddag.

Dus noteer donderdag 23 mei om 14 uur stipt, wij openen de deur om 13u30.

ADRES: Parochiezaal, Hoogstraat 24 in Vlimmeren

Reserveren is noodzakelijk en doe je per overschrijving van 5€ per persoon, op rekening nr. BE80 7310 3018 6977 van OKRA Vlimmeren of via uw wijkverantwoordelijke. Vermeld het aantal personen. Per persoon krijgt u 2 consummaties gratis aangeboden.

Nodig ook familieleden, buren en/of vrienden uit,  iedereen welkom

Parochiezaal
donderdag 23 mei 2024
Max. 100 deelnemers