Ontmoeting & Ontspanning

Dinsdag 22 augustus 2023

The Crystal Ship, street art in Oostende

OKRA St.-Jozef

The Crystal Ship is het grootste festival in Europa rond kunst in de openbare ruimte. Wereldbekende artiesten, zowel nationale als internationale, creëerden intussen meer dan 70 gigantische muurschilderingen en fantastische kunstinterventies in Oostende. Deze werken vormen samen een artistiek parcours in de stad. We ontdekken vele van deze werken langs de wandelroute. Doet vooral het centrum aan en de Oosteroever. Tijdens onze wandeling gaan we ook samen lunchen.

Aanmelden en inlichtingen:

Jef Lootens 03 455 87 56

Prijs:

25,00 euro (drank en treinticket niet inbegrepen) vergeet ook je lijnkaart niet !

Betaling:

Bij uw contactpersoon vóór 3 augustus 2023

Verplaatsing:

We vertrekken met tram 15 om 8.00 uur aan halte Hof Savelkoul en rijden tot premetrohalte Diamant. Hier nemen we de trein om 9.06 uur op spoor 1 richting Oostende, aankomst 10.52 uur

dinsdag 22 augustus 2023
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Liersesteenweg 314
2640 Mortsel