ludieke neuzekeswandeling in Gent

Kunst, Cultuur & Crea
Voorbij

Met onze gids gaan we op stap voor een leuke, ludieke gidsbeurt door de Kuip van Gent. Het wordt een ontdekkingstocht voor curieuzeneuzen die benieuwd zijn naar de geschiedenis, de verhalen die verborgen zitten achter de plaatsen waar ze bij hun bezoekjes aan Gent zo vaak voorbij liepen. Gratis deelname!

Samenkomst: Sint-Michielshelling onder de lantaarnpaal met het bronzen beeld van aartsengel Michaël. We starten onze verkenning om 13.50u

Drankpauze & einde wandeling: na nog geen 2 km, halfweg plas- en drankpauze. De wandeling eindigt op de Groentemarkt rond de klok van 17u

Maximum aantal deelnemers: 25

Op vrijdag 18 augustus rond 11u worden de deelnemers per mail verwittigd of de wandeling al dan niet doorgaat. (bij regenweer of extreme hitte wordt de wandeling verschoven naar een latere datum)