Trap niet in de val

Voorbij

In DC Antverpia

Sint Antoniuslei 95/97 Brasschaat

Op maandag 29 april om 13:30 uur wordt in DC Antverpia een toneelstuk opgevoerd voor en door senioren. Deze opvoering wordt gebracht door de senioren van de Letterhoutemse toneelgroep met als duidelijke titel ‘Trap niet in de val’. Het stuk sluit aan op de week van de valpreventie. De groep komt de valgevaren die men terugvindt in iedere woning op een zeer ludieke manier aankaarten. Het wordt heel herkenbaar op het podium gebracht.

De inkom is gratis, wij hebben 15 kaarten gereserveerd. Inschrijven bij Maria de Graef op tel nr 03 651 94 14 voor 19 april.

Het DC Antverpia wil zoveel mogelijk mensen engageren om te komen kijken en daarom wordt deze namiddag afgesloten met koffie en gebak.

Kom zeker op tijd om een goed zitje te vinden. Denk eraan ‘Zeg

Nooit, nooit!’ Weet wel dat iedereen kan geconfronteerd worden met vallen en hopelijk daarna terug opstaan! Wij wensen alle toeschouwers heel veel plezier.

DC Antverpia
maandag 29 april 2024
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.
Voorbij

DC Antverpia