Zaterdag 20 januari 2024: OKRA St.-Jozef: “Turnhout by Night” Enkel te boeken door leden van Mortsel Okra Sint-Jozef

Ontmoeting & Ontspanning

Zaterdag 20 januari 2024: OKRA St.-Jozef: “Turnhout by Night”
Turnhout by Night is een organisatie van Stad Turnhout in samenwerking met Pasar en de Warande.
Er staat er een nieuwe editie klaar en ontdek Turnhout tijdens deze belevingsvolle winterwandeling.
Tijdens een route van negen kilometer word je getrakteerd op animatie en verlichting. Je wandelt langs plaatsen of door locaties die anders niet of minder gemakkelijk toegankelijk zijn. Over de gehele route zijn er voldoende stopplaatsen voorzien voor een hapje of een drankje. Men kan starten tussen 17 en 21 uur.
Deelnameprijs: Voorverkoop: 2 euro, aan de kassa: 5 euro. Toegang tot enkele musea is ook inbegrepen.
Wie graag meegaat, melden aan Jef Lootens vóór 11 januari 2024 op nummer 03 455 87 56.
Vervoer naar Turnhout zal nog bekeken worden in functie van het aantal belangstellenden.

Turnhout
zaterdag 20 januari 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.