Een busuitstap naar Gent met een toeristische bezoek, wat vrije tijd én een dampende pot mosselen in de Philippine. Méér moet dat niet zijn! Wel op voorhand inschrijven want met dit programma vullen we elk jaar een grote autocar. Vertrekplaatsen en -uren in de nieuwsbrief van oktober!

Toerisme & Uitstappen

Op het programma: om 14 uur aankomst en bezoek aan het Centrum van de stad Gent onder begeleiding van een gids via een wandeling van ongeveer 1.30 uur. Daarna nog tijd voor een terrasje of een cafébezoekje.

Om 17.30 uur trekken we richting “Philippine” voor mosselen à volonté of een luxe vispannetje. We worden verwacht in restaurant "Place du Marché".

De deelnameprijs bedraagt 50 €. Inschrijven via de inschrijvingsstrook achteraan de papieren nieuwsbrief of via uw contactpersoon. Vermeld zeker uw opstapplaats en de keuze van het menu, mosselen of vispannetje.

Schrijf tevens het bedrag van 50 € per persoon over op rekening nummer BE95 7835 3270 5758 van OKRA Temse, in de mededeling zet je "Philippine + de naam van wie je inschrijft"

CM Huis Amelberga
Toon wegbeschrijving