Het interieur is een meesterwerk van de art-decostijl. Het unieke geheel werd ingericht door befaamde Belgische, Franse en Nederlandse ontwerpers.

Kunst, Cultuur & Crea

In het museale huis heerst de intieme sfeer van een privéwoning, die wordt bepaald door de zeldzame meubelen, gesigneerde tapijten, glasramen, beeldhouwwerken en schilderijen van Belgische en internationale meesters. Stuk voor stuk bevinden zij zich nog altijd op hun oorspronkelijke plek.

Hoe deelnemen?

De bezoeken staan open voor leden en niet-leden van OKRA.
Het aantal deelnemers is beperkt. Daarom wie eerst inschrijft en betaalt kan mee. We spreken steeds een kwartier voor de start van het event af aan de ingang van het museum. Je ontvangt ongeveer een week voor de uitstap alle praktische info.

Je kan inschrijven door een mail te sturen naar okracultuurinbrussel@gmail.com met vermelding van de namen van de deelnemers + naam van het event/datum, houder van museumpas, lid OKRA of geen lid.

Je inschrijving is definitief na overschrijving op BE25 0689 3028 4082 van OKRA Cultuur Brussel. Als mededeling zet je de naam van de tentoonstelling, aantal personen, OKRA-lid of niet en geldige museumpas of niet.

Annulatie?

Bij annulatie tot 14 dagen voor de uitstap, wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald.
Indien annulatie minder dan 14 dagen voor de uitstap, wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald.

Van Buuren Museum
vrijdag 18 augustus 2023