Verrassingsuitstap

Toerisme & Uitstappen

Woensdag 07 juni vertrok Okra Oostvleteren samen met Okra Boezinge op verrassingsreis, samen 45 deelnemers.  Iedereen vroeg zich af waar we naar toe reden en wat het programma was. Onder leiding van een gids was een bezoek gepland aan het concertgebouw in Brugge met tot slot koffie en taart in de cafetaria van het concertgebouw. Het ontspannend gedeelte kon beginnen. Een ritje met de lijnbus was een meegenomen attractie om te eindigen bij de bootjes en te genieten van een tochtje op de Reien. Voor de terugweg werd ook de lijnbus gebruikt waar aan het eindpunt onze bus klaar stond om ons naar de laatste halte te brengen voor het avondmaal in de Hooge Crater. Het was een reis vol verrassingen. Iedereen was tevreden.

woensdag 07 juni 2023
€ 70 (niet-leden)