De OKRA trefpunten Kolonie en Barrier heten iedereen van harte welkom op hun Vloeiweidetocht!!

Sport & Beweging

Talrijke wandelaars konden in 2023 genieten van onze prachtige Vloeiweidetocht.

Ook dit jaar bieden we je een unieke wandeling aan in de groene omgeving van de Kolonie. Het parkoers werd totaal vernieuwd. Voor de fietsers is die dag De Kom de ideale rustpost om tegen democratische prijzen ook te komen genieten van een hapje (broodje, soep, gebak) en drankje!

Je kan kiezen uit gepijlde lussen van 5 km, 8 km, 13 km.

De wandelingen brengen je naar Het Wateringhuis en haar prachtige natuur, naar de Heuvelse Heide en de Meerpaal.

De vertrekplaats is Buurthuis De Kom, Kolonie. Je kan de wandeling starten vanaf 9 uur tot 15 uur. Voor de langere afstand is er een rustpost voorzien.

Deze wandeling is opgenomen in het FALOS-wandelcriterium (zie rubriek Wandelen).

Deelname aan de wandeling bedraagt € 1,5 (indien niet aangesloten bij OKRA, KWB, WSVL betaal je € 2).

Buurthuis De Kom
dinsdag 11 juni 2024
€ 1.5 (leden)
€ 2 (niet-leden)