Kennen wij een beetje de geschiedenis van onze wijk ?

Levenslang leren

Op donderdag 14 maart om 14.00 H nodigen wij U uit, samen met onze vrienden van Samana, op een zeer interessante voordracht door Jos Sterk over onze eigen Heilig-Hartwijk en omgeving. Een stukje geschiedenis van het station en over onze prachtige wijk, over de Hekkelaar, over het Cruzenhof, over de Willemswijk, over de Melvoetstraat, enz., doorspekt met leuke aneckdotes, zorgen voor een boeiende namiddag.
Jos Sterk is een zelfstandig journalist die verliefd is op zijn Hasselt en geschiedenis. Hij schreef niet minder dan 25 boeken over Hasselt en maakte onlangs ook een podcast over zijn stad. Kortom, iemand die heel wat te vertellen heeft !
Om van deze voordracht te genieten bij een lekkere koffie met gebak vragen wij een deelnamesom van 7 euro. Uk kan U inschrijven bij Ilona, 0495-595422, vòòr 11 maart.

donderdag 14 maart 2024
€ 7 (niet-leden)