Hoe voorbereiden voor plotse ziekte/ongeval

Gezondheid & Welzijn

Info-namiddag

Dinsdag 20 juni 2023

in de Caproen Bredene-Sas

om 14 uur

Op het programma:

Welkom door de voorzitter

Welkomkoffie

Voordracht: “Vroegtijdige zorgplanning”

Gastspreker: Dorine Loyson

Maatschappelijk werkster CM Oostende

Iedereen kan ernstig ziek worden, ongeneeslijk ziek zelfs. Een ongeval kan jou ook overkomen. Weten jouw naasten wat jij belangrijk vindt als zoiets zou gebeuren? Welke keuzes zou je maken in bepaalde situaties? Daarover het gesprek aangaan, is vroegtijdige zorgplanning.

Tijdens deze infosessie krijg je meer info over hoe je een gesprek aangaat over vroegtijdige zorgplanning. Je krijgt antwoorden op vragen zoals “Hoe zit de wetgeving in elkaar?’ en “Wie kan mij bijstaan als ik mezelf niet meer voldoende kan uitdrukken?” Ook het praktische luik van formulieren en documenten komt aan bod.

Nabespreking en vraagstelling

Ter info:

Inschrijven via e-mail andre_pollet@skynet.be of telefonisch 059/32.23.50 kan t/m 13 juni 2023 bij André Pollet, Sluizenstraat 146 en storting op reknr. van OKRA Bredene BE72 9796 5083 2316 met vermelding “Vroegtijdige zorgplanning 20-06-2023. Enkel je inschrijving en storting VOORAF bevestigt je deelname.

Deelnameprijs: 10 euro voor OKRA leden, 15 euro niet OKRA leden.

Caproen Bredene-Sas
dinsdag 20 juni 2023