Ontmoeting & Ontspanning

Beste leden

Onze jaarlijkse voorjaarsuitstap brengt ons naar Aalst om de carnavalswerkhallen te bezoeken, vervolgens rijden we naar Wetteren voor het middagmaal en in de namiddag bezoeken we de likeurstokerij “De Klok”.

Wanneer: op donderdag 02 mei 2024.

Vertrek: om 8.45u in De Pinte op de parking van het OCP.

Inschrijving: bij Wouter Leroy op het nummer 0477 85 00 23. Het aantal deelnemers is beperkt.
Eerst bellen vanaf woensdag 17 april en dan pas betalen.
Ingeval van allergenen, gelieve dit te melden bij de inschrijving.

Bijdrage: voor leden à €65 - voor niet-leden à €85.

Betaling: per overschrijving op het nummer BE89 8901 3404 9785 van OKRA De Pinte.

Annuleren kan tot zaterdag 27 april met teruggave van het inschrijvingsgeld.

Dagindeling

• Vertrek in De Pinte richting Aalst. Met plaatselijke gidsen kunnen we in de carnavalswerkhallen de praalwagens bewonderen en tevens getuige zijn van de creativiteit van de Aalsterse carnavalisten. Dit is de ideale manier om het bekende carnaval beter te leren kennen!
  • Vervolgens rijden we richting Wetteren naar restaurant “Bloemenlust” voor het middagmaal. Men serveert ons: soep - kippenfilet met champignonsaus, puree met erwtjes en chocomousse. (drank niet inbegrepen)
  • We vervolgen onze dagtrip naar de likeurstokerij “De Klok” in Serskamp.

We starten met een rondleiding, bekijken een bedrijfsfilm en krijgen de uitleg in de productieruimte van de likeuren en het magazijn.

Uiteraard hoort hierbij een degustatie van hun artisanale speculaas met een kopje koffie.
Een degustatie van een citroenjenever, vanillejenever of chocoladejenever, een glaasje advocaat en de artisanale praline/delicatesse.

We beëindigen ons bezoek met een 2de tasje koffie + gebak en een aandenken voor thuis.

Er is gelegenheid om al dit lekkers aan te kopen, echter zonder verplichting.

Na deze aangename, ontspannende en leerrijke dag, keren we huiswaarts met aankomst in De Pinte rond 18u.

We hopen jullie talrijk te mogen begroeten op deze rijkgevulde dag!

Het OKRA-team De Pinte

donderdag 02 mei 2024