Enkel te boeken door leden van Okra Mortsel Sint-Jozef

Sport & Beweging
Voorbij

Vandaag vertrekken we om 9.00 uur aan de St.-Jozefskerk voor onze ontbijtfietstocht.

Na een tochtje van +/- 7 km komen we aan op onze bestemming en kunnen we met zijn allen samen genieten van een verrassend ontbijt. We sluiten onze voormiddag af met een fietstochtje van +/- 15 km.

We moeten reserveren voor dit ontbijt. Daarom zal je je dienen aan te melden en vooraf te betalen.

Inlichtingen en inschrijven: Jef Lootens op 03 455 87 56. De inschrijving is pas volledig/geldig na storting van € 23,- op het rekeningnummer BE98 7795 9442 1993 van OKRA Mortsel St.-Jozef met de vermelding

van de naam van de deelnemer en van de activiteit: ontbijtfietstocht 12 april en dit vóór 4 april.

Deze ontbijtfietstocht is voorbehouden voor leden en plusleden van ons trefpunt. Indien het weer het niet toelaat om te fietsen, vertrekken we toch, maar dan met de lijnbus (Denk aan je lijnkaart).

vrijdag 12 april 2024
Deze activiteit is enkel boekbaar voor leden van het organiserende OKRA-trefpunt.

Liersesteenweg 314
2640 Mortsel