Sport & Beweging

Wandeling 29/05/2024Millegempad“

Vandaag trekken we een beetje verder weg van huis voor onze wandeling in de omgeving van Vremde en Ranst.

De wandeling begint om 14.00 u. aan de kerk in Millegem

(Sint Antoniusstraat) en is ongeveer 8 km lang.

Ze loopt langs open landschappen, tuinbouwbedrijven en natuurgebieden naar het dorpsplein in Vremde.

Hier houden we een stop.

Daarna wandelen we verder naar de kerk in Millegem waar we vertrokken zijn.

De wandeling loopt over goed begaanbare wegen maar, bij regenweer moeten we er misschien wat slijk bijnemen.

Graag inschrijven met vermelding van het aantal personen vóór 25 mei.

Voor deze wandeling doen we beroep op enkele bereidwillige chauffeurs met beschikbare plaatsen in hun wagen om mensen zonder vervoer mee te nemen naar Millegem, (met de auto +/-15 km enkele afstand).

Gelieve bij de inschrijving dan ook, indien mogelijk, het aantal beschikbare plaatsen in je wagen te vermelden.

We vertrekken op de parking Sporthal Sorghvliedt (Krijgsbaan) om 13u30 u, zodat we om 14u00 aan de kerk in Millegem de wandeling kunnen starten.

Auto's parkeren in de Sint Antoniusstraat, ter hoogte van de huisnummers 30 en 32, of achter de kerk.

We wensen je een aangename en droge (= geen regen) wandeling.

GSM: 0468 01 90 00

E-MAIL: okra.donboscohoboken@gmail.com