Sport & Beweging

Wandeling 15 maart 2024

Met de lente in het vooruitzicht, maken we op vrijdag 15 maart a.s. een namiddagwandeling in Schelle en Hemiksem langs de vallei van de Bovenvliet en het Zinkval. We stappen rustig door open landschap, bos en bebouwing, om na ogeveer 5,5 km te eindigen in het “Schuttershof” in Schelle voor een drankje.

Voor alle veiligheid, voorzie u toch maar van waterdicht schoeisel.

In Schelle vertrekken om 14.00 u. bij de bushalte aan de kerk. Deze halte bereiken we vauit Hoboken met bus 290 of 295 richting Boom. Opstapplaatsen te nemen aan de Sint-Bernardsesteenweg, o.m. aan de Don Boscokerk, Colruyt, Broydenborglaan, Carrefour..... Wie met wagen komt, vindt parkeergelegenheid nabij de kerk.

Omdat we graag van tevoren weten hoeveel mensen er mee gaan, vragen we u om in te schrijven vóór 11 maart.

GSM: 0468 01 90 00

E-MAIL: okra.donboscohoboken@gmail.com