Hoe goed kent U je wijk ?

Ontmoeting & Ontspanning

Het is stilaan een traditie aan het worden, onze jaarlijkse wandelzoektochten. Ook dit jaar, op donderdag 30 mei, gaan we weer uw opmerkzaamheid en aandacht voor details testen tijdens ofwel een kortere ofwel een langere wandeling in onze mooie wijk.
De kortere wandeling is ongeveer 2,3 km lang terwijl de langere ongeveer 4,7 km lang is.
Tijdens de wandeling wordt U gevraagd bepaalde voorwerpen of details aan de hand van foto’s terug te vinden.
Hoe ziet het programma er uit ?

• De deelnemers aan de zoektochten melden zich aan in het Crutzenhof tussen 13.00 H en 14.30 H. Je krijgt daar de opdrachten, antwoordformulieren en alle andere nuttige gegevens voor uw zoektocht, waarna je kan vertrekken.
  • De antwoordformulieren moeten afgegeven worden in het Crutzenhof vòòr 16.30 H.
  • Wij verwachten de niet-deelnemers van de wandelzoektocht vanaf 14.30 H om lekkere pannenkoeken met koffie te komen eten.
  • De deelnemers aan de wandelzoektocht bedienen wij met pannenkoeken en koffie bij hun terugkomst.
  • Vanaf 16.30 H wordt de uitslag van de zoektochten bekend gemaakt en de prijzen uitgereikt.

De beide wandelingen passeren onze Heilig-Hartkerk waar op dat ogenblik de “Dag van de Verbondenheid” gevierd wordt met allerlei activiteiten. Een gelegenheid om eens even binnen te lopen in deze mooie kerk. Men kan er ook genieten van allerhande consumpties.
Voor deze mooie activiteit vragen wij een deelnamesom van 5 euro per persoon en 7 euro per persoon voor niet-leden.
Inschrijven is nodig vòòr 25 mei bij Ilona, 0495-595422. Stort uw bijdrage op rekening Okra Heilig Hart BE72 7360 0660 0916. Vermeld a.u.b. of U mee wandelt of niet.

donderdag 30 mei 2024
€ 7 (niet-leden)