Joachim werkt bij Smals Research waar hij zich concentreert op AI-gerelateerde onderwerpen. Generatieve Artificiële Intelligentie is dé hype van 2023…en daarna. De tekstgenerator GPT-3 kwam uit in 2020 en verzette de bakens wat betreft het behoud van onderwerp, thematiek en stijl, in aanzienlijke la

Levenslang leren

Software engineering blijft dus nog wel even mensenwerk. Generatieve AI heeft veel potentieel als hulpmiddel dat expertise kan ondersteunen én aanbrengen, en dat lange zoektochten naar een antwoord op specifieke vragen kan inkorten. Dat neemt niet weg dat kritische denkvaardigheden en een adequate teststrategie absoluut nodig blijven. "Hoe burgers beschermen tegen de risico's van AI" Onze universiteiten hebben richtlijnen of adviezen opgesteld over het gebruik, deze zijn goed doordacht en mogen inspiratiebron zijn voor bedrijven. Er komt ongetwijfeld een razend interessant jaar aan!

In de Mariakring -9200 Dendermonde (gratis parking aan de zaal)
vrijdag 15 maart 2024
Max. 98 deelnemers
Gratis voor leden