wat komt er nog aan.?

Kunst, Cultuur & Crea

Noteer alvast in je agenda:

— Volgende interessante activiteiten zijn gepland:

• Wandeling cluster Genk-Zutendaal in Elsloo op vrijdag 26 april
    • Bezoek imkerij de Kieleberg in Bilzen op 10 mei
    • In juni bezoeken we het belevingscentrum De Brug van Vroenhoven

Alle informatie hierrond wordt nog meegedeeld.

• Tijdens de zomermaanden juli of augustus brengen we opnieuw een bezoek ten huize Willy Dries, want daar staan ondertussen ook nieuwe kunstwerken te pronken zowel binnen als buiten.

- Wil je op de hoogte zijn van de Crea-Doedagen? Je kan de brochure bekomen door contact op te nemen op 011 26 59 38 of via crea.limburg@okra.be

Persoonlijke computerhulp.
    Een gratis dienstverlening voor OKRA-leden.
    .

Heeft u het even moeilijk met uw computer, tablet of smartphone?
    Als lid kunt u uw vraag voorleggen aan de OKRA PCHulp lijn.
    Een vrijwilliger staat gratis voor u klaar om samen een oplossing te vinden. Dit kan vanop afstand, telefonisch of aan huis (verplaatsingsonkosten).

Of het nu om uw Windows PC, Android tablet of smartphone gaat (geen Apple producten), onze vrijwilliger helpt u graag verder. Niet opgelost, dan verwijst hij u door naar andere vormen van ondersteuning.

Stuur een e-mail naar okra.pchulp@gmail.com.

- OKRA-Academie Hasselt biedt op dinsdag 20 februari een avondvoordracht aan door prof. Mauritz Kelchtermans van de KUL over Artificiële Intelligentie. Deelnameprijs €15 voor OKRA-leden, niet-OKRA-leden €18. Bijkomende info bij Barbel Cuppens: barbel.cuppens@okra.be of 011 26 59 32.

Het bestuur kijkt ernaar uit om jullie te ontmoeten op onze activiteiten.

Van vrijdag 01 maart 2024
tot woensdag 25 december 2024