Ontmoeting & Ontspanning

Onze vereniging heeft sinds september 2023 reeds 24 nieuwe leden mogen verwelkomen. Wij nodigen hen speciaal uit om kennis te maken met onze andere leden en met onze werking en planning.

Het wordt een feestelijke namiddag met een welkomstdrankje,een aantal proevertjes, koffie en versnaperingen.

Ondertussen is er tijd voor verdere kennismaking en het uitwisselen van verlangens, ideeën en voorstellen.

Bij dit gezellig samenzijn kunnen ook onze oudere leden mee aanschuiven. We laten foto’s zien van de voorbije jaren.

De zaal staat klaar, plaats genoeg en dus verwachten wij jullie massaal op deze kennismaking in de parochiezaal ‘De Krinus’ van Bunsbeek, Bunsbeekdorp 6 om 14 uur. De deelname is gratis.

Om voldoende lekkers te voorzien is inschrijven een plicht en dit ten laatste op 23 juni via een teamlid , via telefoon, via e-mail of via onze website.

Parochiezaal "De Krinus"
vrijdag 28 juni 2024
Gratis voor leden
Gratis voor niet-leden
Voor deze activiteit kan je inschrijven tot en met zondag 23 juni 2024.

Parochiezaal "De Krinus"
Bunsbeekdorp 6