Niet te missen !!!

Kunst, Cultuur & Crea

UITZONDERLIJK kunnen wij op MAANDAG  10/07/2023 om 15:00 uur tickets bekomen voor HELLO SCHOTEN aan 11.00 euro en dit voor de beste plaatsen
Deze werelddansen vol van muziek en folklore vinden plaats in het park van Schoten
Inschrijven ten laatste op 26/6/2023 bij Swa of een bestuurslid
Graag een enveloppe met 11 euro en uw familienaam
Adres Swa
George Ivanowlaan 24
2100 Deurne
GSM 0477 60 28 44

Meer uitleg

Ook dit jaar zal het gemeentepark van Schoten zich deze zomer weer ontpoppen tot een kleurrijke smeltkroes van cultuur, dans en muziek. Zo kan je voor de 63ste keer de wereld komen beleven in Schoten tijdens het werelddansfestival Hello! Schoten. Het belooft wederom een fantastische editie te worden aangezien we weer enkele geweldige, internationale muziek- en dansgroepen mogen verwelkomen.
Één ding kunnen we jullie alvast verzekeren: ze staan te popelen om het beste van zichzelf te geven en van elk optreden een uniek spektakel te maken! Jullie komen toch ook eens kijken?
Wat?
Wij nodigen jullie uit op een speciale namiddagvoorstelling voor senioren en mindervaliden. Tijdens deze voorstelling zullen jullie kunnen genieten van optredens van de dansgroepen uit Canada, Ecuador, Guam, Oezbekistan, Slowakije én Taiwan. Zij zullen jullie elks met een repertoire van dansen en muziek van ±12min laten proeven van hun cultuur.
Wanneer?
Deze voorstelling vindt plaats op maandag 10/07 om 15u00. De voorstelling heeft een duurtijd van±124min inclusief pauze van 30min.
Waar?
De voorstelling vindt plaats in de zomertent in het gemeentepark van Schoten. Deze bevindt zich achter het Kasteel van Schoten (Adres: Kasteeldreef 61, 2900 Schoten). De locatie is bereikbaar met bus via de Kasteeldreef. Gelieve ons tijdig te verwittigen wanneer jullie met een bus zouden komen, zo kunnen we een parkeerplaats voor de bus voorzien.

Inschrijven ten laatste op 26/6/2023 bij Swa of een bestuurslid
Graag een enveloppe met 11 euro en uw familienaam

Adres Swa:
George Ivanowlaan 24
2100 Deurne
GSM 0477 60 28 44
Ingeschreven personen bekomen hun tickets voor de ingang aldaar
Er is geen restitutie mogelijk

maandag 26 juni 2023
€ 16 (niet-leden)