Sport & Beweging

Derde lange afstandswandeling van 19 juni

Onze derde lange-afstandswandeling van dit jaar gaat uitzonderlijk door op een woensdag in plaats van onze gekende maandag namelijk 19 juni. De wandeling zelf vertrekt aan knooppunt 61 aan de parking van het Gunfiremuseum te Brasschaat. De wandeling is in de vorm van een acht met ‘s middags een halte voor onze boterhammetjes in de kantine van Aero-club Brasschaat. We verzamelen weer aan de Bib om 10:15 uur. Wandelaars die enkel in de voormiddag meewandelen kunnen enkel met eigen vervoer terug huiswaarts keren. Wandelaars die enkel de namiddagwandeling willen meewandelen verwachten we om 13:00 uur in de Aero-club Brasschaat (vliegplein).

Voor iedere deelnemer : Laat voor 15 juni telefonisch of via mail weten of je voor-of namiddag wandelt of de hele dag.

GSM: 0472 527785 of alois.anthonissen@telenet.be

Brasschaat Vliegveld
woensdag 19 juni 2024
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

Brasschaat Vliegveld
2990 Wuustwezel