Vertrek om 9 uur aan Sint Rumolduskerk voor een busreis naar Essen. Bakkersmolen in Wildert met koffie en koek. Molen en treinmuseum. Eten in Essen . Huifkar-karrenmuseum- terras Kiekenhoeve.Details klik onderaan op "meer informatie".

Kunst, Cultuur & Crea

We vertrekken om 9 uur aan de Sint Rumolduskerk voor een busreis naar Wildert. Daar krijgen we ontbijt in de bakkersmolen met koffie en koek. Molen en klein trammuseum vrij te bezoeken.

Om 11:45 uur vertrek naar Essen. Om 12:30 uur middagmaal bij ex-veldrijder Jim Aernouts (Kiekenhoeve) : Tomatensoep, kipfilet met appelmoes en frieten en appelcake.

Naar keuze : huifkartocht (eerste groep om 15 u., tweede om 16 u.), opstapje voorzien - of wandeling, karrenmuseum of terras Kiekennhoeve.

Rond 18 u vertrek naar Deurne.

In te schrijven voor 3 mei, prijs 59 €. Aantal plaatsen is beperkt tot 50. Indien u mee wil met de huiskar betaalt u ter plaatse 7 €., voor het karrenmuseum 4 €.

Sint Rumolduskerk
woensdag 22 mei 2024
Gratis voor leden
Niet-leden kunnen niet deelnemen aan deze activiteit.

Sint Rumolduskerk
Parochiehuis - Louis Van Craenstraat 16