Ben jij ook nieuwsgierig of een navigatietool voor het vinden, uitstippelen en volgen van wandel- of fietsroutes iets voor jou is? Schrijf je dan zeker in!

Levenslang leren

Vanuit OKRA-SPORT+ bieden we een vorming RouteYou en Komoot aan waar aan de hand van een demo van de website van RouteYou en Komoot wordt uitgelegd hoe je een bestaande wandel/fietsroute kan opzoeken, hoe je deze route kan bewerken en vervolgens op je smartphone kan zetten. Daarnaast wordt er ook uitgelegd hoe je met deze 2 apps/websites zelf een route kan maken. Na de vorming krijgt elke deelnemers de powerpoint toegestuurd die dienst doet als handleiding en waar aan de hand van schermafdrukken staat uitgelegd hoe je een route kan zoeken, bewerken, opslaan en zelf een route kan maken.

Tijdens de pauze is er koffie en frisdrank te verkrijgen.

Inschrijven

Inschrijven en betalen kan tot en met 13 oktober 2024, door overschrijving op rekeningnummer
BE90 4520 0416 3132 van OKRA trefpunt Lommel Barrier, met vermelding van "wandel-apps - aantal personen"

Parochiezaal Lommel Barrier
donderdag 17 oktober 2024
Max. 50 deelnemers
€ 10 (niet-leden)
Zie rubriek Inschrijven voor de deelnameprijs! OKRA-leden betalen € 5, niet-leden betalen € 10.

De parochiezaal is bereikbaar langs de toegangsweg, rechts van de kerk. Parkeren langs de Luikersteenweg of op de gratis parking Fabrieksstraat (200 meter)

Parochiezaal Lommel Barrier
Luikersteenweg 243