OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Frans Van buggenhout

op daguitstap te gaan
naar het museum/expo te gaan
op vakantie te gaan
Hallo, ik ben Frans, ik wil graag een fijne relatie opbouwen met een dame, een relatie waarin we ons beide veilig voelen en waarbinnen het voor beide klikt. Ik ben geboeid door verhalen van mensen, wat ze meegemaakt hebben, hoe ze geworden zijn tot diegene die ze nu zijn, hoe ieder met verschillen met anderen omgaat, hoe ouders en voorouders daarin een rol hebben, hoe ziekten en gezondheid daarmee te maken hadden/ hebben etc etc (Ik ben psycholoog.) Hoe dat er dan konkreet uit zal zien, dat zien we dan wel. Dat kan gaan van - elkaar regelmatig opbellen... - en/of op stap gaan, streken en stadjes bezoeken, oa museum met VW camper en fiets - en/of bij elkaar op bezoek - en/of een LAT relatie. Samen wonen trekt mij op dit moment niet, ik heb nogal behoefte aan eigen ruimte. Ik hou van fietsen, lezen (van waargebeurde verhalen en biografieën zoals bv Auto-immuun van Karolien Deman). Mijn 4 kk en 8 klkk waar ik erg op gesteld ben, zijn mij erg dierbaar, zoals ook mijn huis en tuin. Ik ben 80, en eigenlijk een halve hollander, woonde en werkte 25 jaar in NL. Mijn gezondheid is redelijk, maar in de volle fleur van mijn leven zit ik niet meer, fietsen gaat prima, maar langere afstanden stappen is er nu niet meer bij. Ik werk wel aktief aan het behoud van mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid, volg al jaren danslessen, en hoop 96 te worden. Een relatie binnen kleine/ fietsafstand zou helemaal te gek zijn, ik woon in Zemst. Benieuwd naar de reakties. NB het lukt mij niet goed om meer fotos toe te voegen, op verzoek wil ik wel andere/ meer fotos sturen.

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!