OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Jan Haazen

naar de markt te gaan
te gaan wandelen
naar de film te gaan
uit eten te gaan
op daguitstap te gaan
naar het museum/expo te gaan
op vakantie te gaan
te gaan shoppen
te gaan sporten
Andere
Dag dames. Ik ben Jan, 74 jaar. 'k Ben nog zeer actief, op ALLE gebied. Ik zoek iemand voor een relatie, of beginnend met een leuke kennismaking, of die uitmondt in een vrije of latrelatie. We zien wel onderweg... Ik zoek iemand die toch een beetje ondernemend is bij het zoeken. Ik schrijf iemand aan, of antwoord ze, omdat haar uitstraling op haar foto mij aangenaam over komt. Meer weten we nu niet van mekaar, buiten wat mooie profielteksten. Laten we er dus geen "sollicitatiegesprekken" van maken, die op den duur uitmonden in twijfels, onzekerheden en ontmoedigend tijdverlies. (Een bord soep of een gerecht kan je alleen smaken of beoordelen als je ervan proeft). Daarom hou ik ervan, om na enkele schrijfsels, mekaar eens te ontmoeten. Als het niet voldoende moest klikken bij de eerste afspraak, dan ben je toch maar "in de running", en word je vlotter in volgende contactnames. Ik ben helemaal niet veeleisend, moest dat zo overkomen, maar ik wil goed vertrekken en mezelf en de ander niet ontmoedigen in het zoeken naar een relatie. Je zou immers kunnen ondervinden dat ik zeer inschikkelijk ben en bezorgd dat je het aangenaam bij me hebt. Ik luister graag naar mensen hun verhalen en hou graag rekening met hun gevoeligheden. En ik ben deeltijds humorist en filosoof (dit laatste niet tè diep, want ik heb al hoogtevrees als ik uit een diep bord moet eten). Het is voor mij niet het belangrijkste welke activiteit we samen zouden kunnen doen. Onderaan mij profiel heb ik wel enkele voorkeursactiviteiten. Het belangrijkste vind ik dat ieder zich op zijn gemak voelt tijdens elk soort contact dat we zouden hebben. Daar let ik graag op. Bekijk het maar, want je bent welkom, omdat je reeds een hele boel van mijn ideeën heb willen lezen. Tot hoors. Lieve groetjes van Jan.

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!