OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Lisette Manaerts

naar de markt te gaan
te gaan wandelen
uit eten te gaan
op daguitstap te gaan
Ik ben een gewone simpele vrouw die nog wat wil genieten van de leuke dingen in het leven....ik ben weduwe en zoek iemand liefst niet te ver uit mijn omgeving ....liefst geen roker en toch een verzorgde man tussen 69 en 74 jaar ...eerst om een keer iets te gaan drinken of te gaan eten maar liefst in de namiddag en zolang het licht blijft ,omdat ik in het donker niet met de auto durf rijden?

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!