OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Louise

te gaan wandelen
uit eten te gaan
op daguitstap te gaan
Andere
Ben actieve Dame en zoek een maatje om met te Wandelen, fietsen, een uitstap en andere leuke dingen .Een goede vriendschap opbouwen en later als het klikt zien we dan wel.Ik ben een verzorgde slanke dame en nog zeer actief. Ik wandel graag in de natuur en in de zomer fietsen niet elektrisch.Ik dans heel graag en een van mijn hobby's is lijndansen. Reizen binnen Europa , de zee, en weekendje aan de Moesel vind ik´ ook leuk. Ik zoek iemand met zowat dezelfde intresses. Ik ben 75j en 1m61 groot , kort haar (gekleurd) en blauwe ogen.Ik zoek een lieve man die wat groter is en verzorgd en een eerlijk en betrouwbaar iemand van rond mijn leeftijd.Geen drinker of roker( gelegenheidsdrinker kan) Ik ben een spontane en goedlachse dame die nog graag geniet van de kleine dingen en met twee is veel leuker dan alleen. Ben jij diegene die ik zoek dan hoor ik je graag.Groetjes Emma.

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!