OKRA gaat voor een warme samenleving en voldoende en aangename contacten voor haar leden en voor alle senioren! Als belangenbehartigende organisatie vinden we de integriteit van onze leden en 55+ in het algemeen bijzonder belangrijk. We vragen jou om ons (lidworden@okra.be) eventuele misbruiken discreet te melden zodat we tot de nodige actie kunnen overgaan.

Monique Meirlaen

Andere
Alleenstaande 74 jarige dame wil graag kennismaken met rustige deftige heer binnen mijn leeftijd . Regio Oost-Vlaanderen straal 25 km . Dit ben ik ... Hou van rust en natuur (dichtbij) Hou van levenskwaliteit en eenvoud Hou van een babbel (met humor én met diepgang) en stilte. Wie wil ik vinden ... Een toffe vriend Een (h)eerlijke partner Een rustige man Een heer om fier op te zijn. Mijn verwachtingen ... Alles bespreekbaar houden... een mooi begin is vriendschap. /evenwicht/gelijkwaardig...

Om op een OKRA-datingzoekertje te reageren moet je lid zijn van OKRA en ingelogd zijn met je account op de website.

Log in met je OKRA-account!