Familievoorstelling Symfonieorkest Vlaanderen voor grootouders en (klein)kinderen

In januari komen Symfonieorkest Vlaanderen en Die Verdammte Spielerei bijeen om alle oorwurmen vrij te laten: van Rimski-Korsakov tot Camille en van Mozart tot Stromae. Onze bijenkorf telt een symfonisch orkest, 4 zzzaxofoons, 1 koningin en natuurlijk Stefaan De Winter. Als een deskundige imker slingert hij alle zoetigheid de zaal in. Smeer je stembanden, spreid je vleugels en scheur mee door de bochten van de muziekgeschiedenis in Brugge!

Deze familievoorstelling is er voor jonge bijtjes en oude motten. Let op: de organisatie is niet verantwoordelijk voor stekende melodieën en kruisbestuiving na de voorstelling.

Prijs en opties

Basisprijs (per persoon): € 0,00

Opties :
  • Aantal
    • Jongeren < 26 jaar kinderen of kleinkinderen OKRA-leden (€ 6,00)
    • Jongeren < 26 jaar kinderen of kleinkinderen niet-leden (€ 8,00)
    • + 26 jaar OKRA-leden (€ 17,00)
    • +26 jaar Niet-OKRA-leden (€ 21,00)

Concertgebouw
  • 04/01/2024 (15:00)