Het leven is onvoorspelbaar. Soms komen er fijne verrassingen op ons pad, soms minder aangename. Hoe verwerken we die minder fijne tot ronduit negatieve gebeurtenissen? Kunnen we andere keuzes maken om hiermee om te gaan?

Tijdens de inspiratiedag op 22 maart geven we inspiratie om dergelijke gebeurtenissen in jouw leven om te buigen tot een kans om te groeien. Gedichten, liederen, teksten, tot zelfs schilderijen nodigen uit tot extra reflectie. En er is ook tijd en ruimte om hierover verder en dieper in gesprek te gaan met de andere deelnemers.

Kortom, een inspirerende en zinvolle dag voor iedereen die zin zoekt en positief in het leven wil kunnen blijven staan. Vrijwilligers en leden zijn van harte welkom!

Praktische info:

• Tijdstip: vrijdag 22 maart 2024, 10u – 16u

• Locatie: CC Colibrant, Deensestraat 6/7, 2500 Lier

• Deelnamekost: € 7,5 (broodjeslunch inbegrepen)

• Inschrijven: ten laatste 10 maart 2024 via provincie-antwerpen@okra.be

CC Colibrant